چرا در کانادا تحصیل کنیم؟

کانادا یکی از بزرگترین کشورهای مقصد دانشجویان بین المللی است. تحصیل در کانادا طرفداران زیادی در بین دانشجویان ایرانی دارد. گروه مهاجرتی فرافلای، با داشتن نمایندگی بسیاری از دانشگاه ها و کالج های بین المللی کانادا و کادری مجرب، توانسته اعزام دانشجو از ایران به کانادا را آسان تر از قبل در اختیار دانشجویان متقاضی قرار دهد. این مجموعه ارائه دهنده خدماتی چون، اخذ انواع ویزا و پذیرش تحصیلی در کانادا و سایر کشورهای جهان می باشد.

6 دلیل برای تحصیل در کشور کانادا

. کیفیت بالای آموزش

کیفیت آموزش در کانادا بسیار بالا است. وجود استانداردهای آموزشی عالی موجب شده مراکز آموزشی کانادا در سراسر جهان شناخته شوند. شما با انتخاب این کشور، می‌توانید از وجود بهترین اساتید و مدرسین در مؤسسات و مراکز آموزشی بهره ببرید.

۲. مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تحصیل

هزینه تحصیل یکی از موضوعاتی است که اغلب ذهن علاقه‌مندان به ادامه تحصیل را مشغول خودش می‌کند. با وجود اینکه کیفیت سیستم آموزشی کانادا بالا است، اما نکته جالب است که هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی در این کشور در مقایسه با بعضی از کشورها ازجمله آمریکا، استرالیا و یا نیوزلند نسبتا کمتر است.

فاکتورهایی ازقبیل بومی بودن یا غیربومی بودن، مقطع آموزشی، شهر هدف، دانشگاه یا کالج مقصد می‌توانند موجب تغییر هزینه تحصیل شوند.

۳. فرصت ارتقاء مهارت‌های زبانی

انگلیسی و فرانسوی، دو زبان رایج در کانادا هستند. تمامی دروس در مراکز آموزشی کانادا به یکی از این دو زبان آموزش داده می‌شوند، پس انتخاب کانادا برای ادامه تحصیل، بستر را برای تقویت مهارت‌های زبانی نیز فراهم می‌کند.

۴. امکان کار ضمن تحصیل

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ تحصیل در کشور کاناد، امکان کار دانشجویی در کانادا است. طبق قانون دولت کانادا ، دانشجوهای بین المللی تمام‌وقت مجاز هستند در طول سال دوره تحصیلی حداکثر به مدت ۲۰ ساعت در هفته و در طی ایام تعطیلات، حداکثر ۴۰ ساعت در هفته کار کنند. این بهترین فرصت برای تامین بخشی از هزینه های تحصیل است.

۵. فرصت دریافت ویزای کار پس از تحصیل

دانشجوهای خارجی، به‌محض اتمام تحصیلات خود می‌توانند نسبت به دریافت ویزای کار پس از تحصیل در کانادا یا به‌اصطلاح PGWP اقدام کنند.

با ویزای کار پس از تحصیل، یک دانشجو مجاز است حداکثر به مدت ۳ سال در کانادا اقامت داشته و کار کند. ویزایPGWP بهترین فرصت برای کسب درآمد، تجربه کار کانادایی و اقدام برای اقامت اقدام است.

۶. امکان همراهی خانواده دانشجو

والدین، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می‌توانند با دریافت ویزای همراه تحصیلی، در این سفر با دانشجو به کانادا بروند. البته گفتنی است که والدین و همسر دانشجو اگر بتوانند در طول دوره تحصیل دانشجو، مجوز کار آزاد موسوم به Open Work Permit را دیافت کنند مجاز هستند در کانادا مشغول به کار بشوند.

تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال دانشجو در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستانهای کانادا رایگان و بدون نیاز به ویزای تحصیلی است.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران